make friends with people who speak english and french!
hello all, I am a chinese girl, I study in Beijing at the moment. I have learnt french for 3 years and I wanna make friends with french native speakers! I can teach you Chinese if you like. I can also speak English (english-speaking people are also welcome to contact me). I love to make foreign friends not only because of practising language, but also for the reason to learn more about their country and culture. I hope we can become really good friends and we can hang out together from time to time! I'd love to help you out when you are in trouble ( maybe for some foreigners, living in this city is pretty hard).
still there? contact me!
my email adress: loveinparis@126.com
my qq: 282642225
hope to see you soon
bonjour a tous, je suis chinoise et je fais les etudes a Pekin maintenant. j'apprends le francais pendant 3 ans deja et je voudrais faire des amis avec des francophones! par contre je peux vous enseigner le chinois si vous voulez. je parle l'anglais aussi (si vous parlez l'anglais, n'hesitez pas a me contacter aussi). je voudrais connaitre des amis etrangers dans le but de pratiquer les langues et surtout pour connaitre leur pays et culture! je veux bien aider ceux qui ont du mal a vivre ici ( la vie a Pekin n'est pas facile, surtout pour les etrangers).
N'hesitez pas a me contacter!
mon adresse-email: loveinparis@126.com
mon qq: 282642225
a tres bientot, j'espere.
bonjour a tous! :)